"ילד בן 5 צריך לראות איך משספים את הגרון של אבא שלו?!"

כל דקה לא יודעים איזה בשורה תצא מהחדר - ואנחנו צריכים לראות סרטונים איך משספים אותו?! מה זה, אין לו לב?! אין לו מצפון?! אין לו רחמים?!", זעק האח
ישראל פרייא | צילום: מדברים תקשורת 1 Comment on "ילד בן 5 צריך לראות איך משספים את הגרון של אבא שלו?!"

אחיו של המאבטח הפצוע ממעלה אדומים למפיץ הסרטון בווטסאפ: "אין לו לב?! אין לו מצפון?! אין לו רחמים?!" • בראיון כואב הוא פונה גלויות למפיץ הסרטונים, ומתאר את עגמת הנפש והנזקים הקשים של הפצת הסרטון • האזינו

צילום: מדברים תקשורת
כל דקה לא יודעים איזה בשורה תצא מהחדר - ואנחנו צריכים לראות סרטונים איך משספים אותו?! מה זה, אין לו לב?! אין לו מצפון?! אין לו רחמים?!", זעק האח
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דקירות מחבל מתועב השיגו את המאבטח צביקה כהן בשתיים בלילה של ליל שישי האחרון. לקראת סיום משמרתו בקניון מעלה אדומים, התנפל עליו המחבל, ומאז, הוא מאושפז בבית החולים במצב קשה מאוד.

כשמשפחתו מקיפה את מיטת חוליו בדאגה הולכת וגוברת, נאלצת היא להתמודד עם קושי עצום שנגזר עליהם לא על ידי מחבל שטני חורש מזימה, אלא ע"י אוחזי מצלמה, שהפיצו באפליקציית המסרים תיעודים מרגעי הפיגוע.

בדמעות ובכאב, משוחח אחיו של הפצוע, משה כהן, עם אבי מימרן ב'מהדורה המרכזית' ומתאר את הפגיעה העצומה שהסבה למשפחה הפצת הסרטונים. "זה פשוט גומר את המשפחה. הם לא יודעים מה הולך במשפחה, הם לא מכירים את המשפחה ואת ההורים".

אם היה עכשיו על הקו אותו אדם שלחץ על הכפתור והפיץ את הסרטון, מה היית אומר לו?

"היית אומר לו שהוא בן אדם ללא מצפון, חסר רחמים, חסר לב. צריך לזכור שהוא עושה את הדבר הזה לאבא שבינו לבין החיים מפריד חוט השערה, שיש לו ילדים שהקטן בהם בן 8 – כמו שכולם יודעים היום כל ילד מחזיק סמארטפון הכי מתקדם שיש, והילדים יודעים להיכנס לאתרים ולרשתות החברתיות – ילד קטן צריך להיכנס ולראות איך משספים את אבו שלו בגרזן?!".

"או אמא שלי חולת לב או אבא שלי …נאבקים על החיים של צביקה, כל דקה לא יודעים איזה בשורה תצא מהחדר – ואנחנו צריכים לראות סרטונים איך משספים אותו?! מה זה, אין לו לב?! אין לו מצפון?! אין לו רחמים?!", זעק האח.

האזינו לראיון המלא:



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    הוא צודק!!!
    לי אישית זה כבר הרבה פחות נהייה רגיש כל העניין הזה-בגלל שזה נבפך להיות שגרה לצערינו!!!!!
    אבל אסור לנו לתת לזה להתנהל כך!!!!
    צריך להזדעזע עכשיו בדיוק כמו שהזדעזענו בפיגועים הראשונים!!
    ה' ירחם!!!!